pagini

luni, 22 august 2011

Ziua 6

4.VIII.2011
06:12 pm

Ieri a foat ziua mea. A fost okay. Nu am fost la Madame Tussauds, așa că a fost nașpa. În schimb, am fost la London Eye, pe care acum îl urăsc, pentru c el a fost favorizat în locul muzeului.
(Dar filmul 4D a fost al naibii de tare.)
Ursc 2/ din grup și încep s urăsc excursia. Majoritatea nu înțeleg noțiunea de excursie și o confundă cu plimbarea de după amiază. După ce li se atrage atenția că din cauza plimbării lor nu vedem aproape nimic, comentează și nu se mai opresc. Asta e o excursie grea de trei săptămâni; se odihnesc în autocar. Dacă vroiau relaxare, am auzit că Băile Herculane oferă condiții minunate.
Și ieri i-am servit cu ciocolată pe toți, deși majoritatea nu meritau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo