pagini

sâmbătă, 27 august 2011

Ziua 17

15.VIII.2011
11:42 pm

Excursia asta e fucked up! Am parcurs azi peste 800 km, n-am văzut mai nimic din Strasbourg, iar la cazare, a trebuit să stăm vreo 20 de minute în ploaie până ce ni s-a deschis ușa. Dar asta nu e nimic!
Noi și familia Poiată am cedat camerele noastre pentru ghidă și șoferi și trebuie să stăm în casa nu știu cui.
Chestia e că e nașpa de tot aici, am senzația că o să se întâmple ceva în seara asta și nici nu prea cred că o să dorm. N-am putut să mănânc nimic.
Vreau și sper că nu o să se întâmple ceva de genul și în Debrecen. Asta e tortură pură!
(nu scriu asta aici)
Te anunț că mi-am luat o rochie. O rochie.
(nici asta nu scriu aici)
Mă duc să-mi fac curat în bagaj.

P.S. O să mă apuc de de practicat voodoo și vrăjitorii pentru oricine a făcut cazarea asta și programul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo