pagini

vineri, 19 august 2011

Ziua 0

29.VII.2011
02:17 pm

Ziua plecării.
Nu am emoții! Nici nu văd de ce aș avea. Bun. M-am uitat pe la celelalte entry-uri din jurnal și trebuie să recunosc că îmi e rușine de niște lucruri pe care le-am scris. De atunci am ajuns la o listă de calități/defecte/chestii cu care sunt mândră. Deci:
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu am nunta planificată, dar îmi am înmormântarea, că doar nunta, eh, mi-o planifică și alții, înmormântarea e importantă, doar e ultima petrecere dată pentru tine
În fine. Niște chestii de viitor:
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici
- nu o scriu aici

05:30 pm

3 ore. De fapt 2 ore jumate. Asta până ieșim noi din casă, căci plecarea e la 9. După aia mergem la Bacău, apoi la Brașov sau Oradea, apoi Oradea sau Brașov, și apoi ieșim din țară.
Grupul e format din profesori universitari, un fost rector, foști medici, ingineri, Ica, o fată din Australia, o bucureșteancă de 16 ani și eu. Eu care nici harta României nu o știu cum trebuie.

05:39 pm

Am două pixuri de la vava cu gel care scriu mai frumos decât stiloul. Scriu cu unul acum. Unul îl omor vara asta și o să-l pierd la școală în primele săptămâni, după care îl iau pe celălalt.

05:43 pm

Alternosfera omoară timpul. And nothing hurts. Am un scris în ultimul timp, se sperie profa de româna.
Voi încerca să scriu mai frumos și mult mai mare de acum înainte.
Eu nu înțeleg de ce profa de română tot ne freacă cu "scrieți mai rapid și mai frumos".
nu mă freacă nimeni la cap și nu mă grăbesc:
(scris frumos) Martin Kelly e foarte smexi.
mă freacă cineva la cap și mă grăbesc:
(scris vomat) Martin Kelly e foarte smexi.

Bun. Am lămurit asta.

05:49 pm

M-a pălit acum un chef să scriu, de nu știu ce dracu e cu mine. :)

05:51 pm

Să bag și să scot (după cum l-a citat diriginta pe Silviu). Am pierdut capacul de la pix.

05:52 pm

L-am găsit.

05:56 pm

În Bratislava cer senin
Paradă stranie-n Berlin
Olimpiadă în Berlin
În Teheran produc venin
În Orlean a fost Katrine
Un gol înscris de Zinadine
Cu-n grad s-a răcorit în Golfstream
Iar ploile nu vin.

05:59 pm

În Bratislava norii vin
În urmărire un asasin
Un pod reconstruit pe Rin
În Teheran produc venin
Din Orlean pleac Katrine
Din nou marchează Zinadine
E studiat intens Golfstream
Iar ploile nu vin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo