pagini

joi, 10 ianuarie 2013

Nu s-a întâmplat nimic interesant săptămâna asta. Poate doar că mi s-a stricat telefonul iar acum e în service, doar asta. N-am prea făcut nimic productiv, doar un pic de mate și m-am uitat prin caiete. Vacanța asta a fost atât de bine primită; nu cred că m-am bucurat vreodată atât de mult de stat în pat și de frecat menta ca acum.


E un pic plictisitor, nu prea s-a întâmplat nimic interesant. O să enumăr evenimentele mai importante:
- am descoperit JacksGap (binecuvântată fie Marea Britanie)
- la începutul lui decembrie am primit un tweet de la un site de la care pot să învăț japoneza și fac progrese
- am fost la Orange de trei ori de la începutul anului și m-am făcut de râs de două ori în jumate de oră
- bunicămea mi-a făcut vin fiert
- 1D au scos mv de la Kiss You

(astea au legătură cu kpop)
- Nell e o trupă indie/rock atât de excepțională încât îmi distruge viața
- SNSD și-au avut comeback-ul pe 1 și mă așteptam la altceva, sunt oarecum dezamăgită
- Avex nu a mai lansat mv de la UKISS și mă cam oftică asta
- vreau să văd ce o să facă B.A.P
- poate dă domnul ca EXO să aibă un comeback odată
- Infinite H (sub grup al lui Infinite) ar trebui să-și scoată albumul azi și aștept, relativ calm, ca un bun Inspirit să văd ce au făcut oppas
- Hyuna, Hyorin și Hara au devenit în noiembrie noile modele pentru Lotte Liquor și reclamele lor sunt atât de ugh
- dar în rest a fost liniște în lumea kpop

~*~

Nu prea folosesc des cuvântul ”excepțional” iar asta e destul de trist pentru că sună foarte sofisticat și folosesc prea des ”perfect” când vreau să descriu ceva (dar oppa sau melodia lui oppa sunt într-adevăr perfecți așa că nu ar trebui să mă plâng).
Oricum, în ultima vreme intru pe dexonline și caut sinonime la cuvintele pe care le cunosc deja pentru că vreau să-mi măresc vocabularul și să vorbesc cât mai literar pentru că aparent am un mic accent atunci când pronunț unele cuvinte, deși eu nu îl observ. Tot în ultima vreme am încercat să-mi perfecționez accentul englezesc și la felul în care pronunț cuvintele în japoneză/coreeană și am început să mă uit din nou la drame; știu, îmi distrug viața singură.
Cred că asta e de ajuns pentru acum.

EDIT
B.A.P au un nou teaser.

Un comentariu:

  1. "literar" nu "literal"

    "sa-mi accentul englezesc".... sa-mi ce? ai uitat verbul

    RăspundețiȘtergere

hei hei m-am făcut super rea yolo