pagini

marți, 1 ianuarie 2013

2013

Nu promit nimic pentru anul care vine deoarece am observat că nu mă țin de promisiunile insignifiante, așa că mă abțin.


2013 va fi, probabil, la fel la ultimii câțiva ani: nu am prea înțeles care a fost faza cu ei. De când am intrat în perioada adolescenței, totul a devenit... sinuos. Totul are o sumedenie de sensuri, care de care mai încâlcite și devii amețit. Asta e adolescența? Despre asta e vorba?
Pe lângă astea, nu mai menționez de școală care mă face să plâng încontinuu pentru că e groaznică. Mi-am pierdut orice interes pentru a da tot ce-i mai bun din mine și sunt motivată din ce în ce mai greu pentru a mă apuca de treabă, iar asta e oribil dacă iau în considerare planurile de viitor pe care le am făcute.
Revenind, nu mă aștept ca anul ăsta să fie diferit. Va fi oarecum apăsător pentru că maiașii au cam dat-o în bară la faza cu sfârșitul lumii.

Acum, să trecem la chestii tipice pentru ziua de azi: rezoluții. Hmm, sincer, nu cred că am vreo una pentru că sunt fabuloasă.
Serios vorbind acum, tot ce vreau anul ăsta e să mă descurc la mate, să încerc să devin o persoană mai bună și poate încep un jurnal, cine știe. Nu vreau nimic special pentru că am tot ce-mi trebuie.
Vreau să încep să citesc HoO și să-l idolatrizez din ce în ce mai mult pe Rick Riordan. Vreau să citesc cât mai multe cărți. Vreau să-mi îmbunătățesc vocabularul și să nu mai fac greșeli gramaticale pentru că mă înfurii eu. Sincer, de ce nu-mi dă nimeni una în cap odată să mă învâț?

Dar, în principal, vreau ca anul ăsta să fie acceptabil, pentru mine și pentru cei din jurul meu. Un an nou fericit!

Un comentariu:

  1. Tot din engleza traduci... :-)
    Vreau să-mi expandez vocabularul... Poate sa-mi imbunatatesc vocabularul.

    RăspundețiȘtergere

hei hei m-am făcut super rea yolo