pagini

duminică, 20 ianuarie 2013

Sfârșitul lumii

Dacă mâine ar fi sfârșitul lumii și aș putea să salvez o singură persoană, pe cine aș alege? Nu cred că mi-am pus vreodată întrebarea asta și dacă mi-am pus-o, nu cred că am luat-o în serios și aș fi dat un răspuns generic precum unul din părinți sau cel mai bun prieten doar pentru că e o dorință egoistă sau doar pentru că țin la ei.


Deși aș vrea să-i știu în siguranță, nu cred că aș putea suporta să știu că ei sunt prea departe de mine și că nu am niciun fel de contact cu ei în afară de amintiri. Dar, într-un fel, vreau să știu că sunt bine. Nu numai un părinte sau cel mai bun prieten, ci pe toată lumea de care mi-a păsat vreodată, chiar dacă acum am o relație mai bună sau mai rea cu ei.

Își pune cineva vreodată întrebări de genul ăsta? Nu cred că am întâlnit multe persoane care lasă la o parte viața reală și privește împrejurările din altă perspectivă și care realizează adevărata importanță a tot ceea ce ne înconjoară (poate doar Maestrul care o dată mi-a spus că noi suntem creați din praf de stele iar asta m-a făcut să mă simt specială) .
Nu, sincer. Adică, de ce nu își face nimeni timp pentru a-și stabili adevăratele priorități? Toată lumea e preocupată de alte chestii total neimportante de care, cu siguranță, se vor plictisi.

Nu știu de ce, dar am o presimțire că dacă cineva intră din întâmplare pe blogul meu și citește ultimele chestii pe care le-am scris va crede că sunt un copil deprimat care nu a fost iubit în copilărie.

Trebuie să-mi focalizez inspirația către ceva mai pozitiv de acum înainte. Și cred că-mi voi schimba linkul de la blog la ceva mai serios care nu are legătură cu mâncarea. O sa fac asta acum.

Un comentariu:

hei hei m-am făcut super rea yolo