pagini

duminică, 16 martie 2014

2014 a avut un început destul de bun, iar apoi lucrurile au început să se îmbunătățească odată cu trecerea timpului. Mi-aș dori să mi se întoarcă totuși muza interioară, de la o vreme nu am mai scris nimic, nu mai am idei și când îmi spun că o să reușesc să fac ceva, las pagina deschisă câteva ore și îmi găsesc altă ocupație.
Școala a fost destul de ok lunile astea, în sensul că nu simt nevoia să mă arunc de pe pod când mă gândesc la asta, poate doar să-mi dau foc la păr din când în când, dar nimic grav.
Mi-am ocupat timpul liber cu lucruri care par un pic mai productive decât să stau pe internet toată ziua și m-am uitat la niște filme, m-am apucat de niște seriale pe care vroiam să le văd de ceva vreme, merg la pregătiri, îmi fac temele.
Totul merge destul de bine, deci sper ca anul ăsta să fie unul dintre cei mai buni și că o să pot să repar ce am greșit anul trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo