pagini

miercuri, 18 decembrie 2013

2014

Am decis să îmi încep lista cu rezoluții cât mai devreme posibil anul ăsta că să fiu sigură că nu ratez nimic, așa că am început la sfârșitul lui noiembrie și voi tot adăuga până la 31 decembrie. Nu cred că o să realizez tot ce îmi propun și o să mă simt neîmplinită la finalul anului, dar prefer să mă mint singură.
  • să nu pic la vreo materie
  • să merg la concertul 30 Seconds to Mars (x)
  • să citesc și mai multe cărți
  • să ajung din urmă episoadele de la Naruto
  • să îmi cumpăr mai multe tricouri cu trupe
  • să mă uit la mai multe filme
  • să mă descurc mai bine la școală
  • să termin o generație întreagă pe Sims 3
  • să găsesc mai multe manga/anime
  • să-mi iau o slujbă de vară
  • să merg în tabără
  • să-mi fac un alt piercing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo