pagini

vineri, 2 august 2013

Iulie a trecut şi eu nu am postat nimic. Ca scuză o să spun că am fost extrem de ocupată: o săptămână am fost la bunici, o săptămână am fost în vacanţă, o săptămână am stat pe acasa şi câteva zile m-am dus din nou la bunici ca să mă pregătesc pentru Franţa. Ideea e că abia am avut timp să fac ceva în afară de împachetat, reîmpachetat, mutat dintr-o parte în alta şi citit.

Trecând peste asta, pot să spun că, până acum, timpul meu petrecut în Franţa s-a dovedit a fi minunat!
Nu trebuie să vorbesc în franceză sau să plâng lângă frigider! Plus, pe lângă asta, casa are wifi şi am spart parola dar mătuşămea încă nu stie yolo. Pe lângă toate astea, mi s-a promis tort şi grătar de ziua mea iar asta mă încântă mai tare decât wifi-ul! (Sau nu.)
Ce pot învăţa din toate asta e că nimic nu e atât de rău pe cât pare şi că ar trebui să nu îmi mai fac atâtea griji pentru ceva ce încă nu s-a întâmplat.

2 comentarii:

hei hei m-am făcut super rea yolo