pagini

vineri, 21 iunie 2013

Vacanță

Hei. Nu am mai scris de ceva timp, dar am fost relativ ocupată. Am dat teste și teze, am jucat sims 3, am citit vreo două cărți, am făcut proiecte și mi-am reparat medii (poate da, poate nu).

Lucrul cel mai important din aceste câteva luni e că s-a terminat clasa a noua. Mă așteptam să mă simt mai bine sau să fiu mai fericită, dar nu sunt deloc entuziasmată. Nu mă simt diferit. Nimic nu e schimbat în afară de faptul că neoficial sunt într-a zecea. Nimic nu e special. Nimic nu e neobișnuit. Totul e la fel.
Cred că acum realizez cât de mare e dezinteresul meu și cât de puțină motivație mai am. Acum, când vacanța a început și nu mai trebuie să merg la școală. Am crezut că o să sar în sus de bucurie sau că o să strig pe stradă că nu mai sunt un boboc. Am crezut că o să fac inșpe mii de lucruri din momentul în care o să ies din școală, dar nu le fac. Aproape nu-mi vine să cred.

Lăsând la o parte negativismul, e vacanță și asta chiar mă bucură. Faptul că acum am atât de mult timp liber  ca să fac tot ce vreau e extraordinar. Sincer vorbind, cel mai mult mă încântă faptul că o să treacă atâtea săptămâni fără să fiu nevoită să port pantaloni...
Singurele lucruri extraordinare pe care le am planificate sunt vacanța în Grecia și excursia de supraviețuire din Franța. În rest o să citesc, o să mă uit la anime și la filme, o să mănânc și o să dorm. Bineînțeles că o să lucrez la mate și fizică, sunt un copil responsabil.
Sper că o să am inspirație să mai scriu aici. În ultima vreme m-am străduit să-mi îmbunătățesc creative wrinting-ul și nu că vreau să mă laud, dar devine din ce în ce mai bun.
Nu știu cum ar trebui să închei postarea, așa că o voi lăsa fără final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo