pagini

duminică, 19 mai 2013

Eurovision 2013

Acum vreo doi ani a trebuit să îi fac lui Mads un review de la Eurovision pentru că ea avea nu știu ce concurs a doua zi și știu că m-am distrat enorm. De aceea am decis să fac unul și anul ăsta.

Țări

Franța 5/5 
Okay, e în franceză, dar îmi place vocea ei și ritmul melodiei. Are un beat atât de sexual și de smooth. E genul de melodie pe care o asculți într-o cafenea indie sau ceva de genul.

Lituania 3/5
Tipul e frumușel. Melodia e cam plictisitoare, dar merge. Totuși, încă aștept punctul culminant din piesă. Nu a venit niciun punct culminant.

Moldova 3.5/5
Tipa e draguțică. A rămas fără aer, dar are o voce faină. Wow, nu mă așteptam la asta. Ce note atinge.

Finlanda 1/5
Parcă e un cântec de-al lui Katy Perry din perioada One of the Boys. E prea bubblegum pentru gustul meu, dar e drăguț ce se întâmplă aici... WOWOWOWO

Spania 3/5
Aud în background ceva scoțian? Spania, bună dimineața. Merge.

Belgia 3.9/5
Vocea lui e superbă. Îmi place mult melodia. Refrenul ar putea fi mult mai fain, dar per total, melod... de ce e dubstep? Dacă mă prefac că nu a existat, Belgia a făcut o decizie bună.

Estonia 2/5
Tipa e frumoasă. E a nu știu câta oară când am auzit genul ăsta de melodii. M-am plictisit. Dar are o voce bună.

Belarus 1/5
Wtf Belarus? Îmi plac picioarele ei și atât.

Malta 2.5/5
Poți să fi doctor și să mergi la Eurovision pentru că yolo.

Rusia 2.9/5
Rusia are o melodie frumușică, dar e cam sappy. Și versurile sunt enervante și plictisitoare.

Germania 3/5
O, doamne. Muzică pentru cluburi. Tipa îmi pare cunoscută totuși. Asta nu e tipa cu cover-ul de la Everytime we Touch? Dar îmi place vocea ei.

Armenia 5/5
Îmi place foarte mult. Armenia și Franța sunt preferatele mele până acum.

Olanda 4.5/5
Simt ceva întunecat. Acum nu mai simt. Dar îmi plac tatuajele ei. Melodia îmi aduce aminte de Albă ca Zăpada

România -157943738936953555/5
Wtf Romania go home. Sincer, am crezut că nu se poate mai rău decât porcăria aceea de Zaleilah de la Mandinga. Dar hai să nu discutăm despre România.

Marea Britanie 3/5
Um... Poate mi se pare, dar aud o notă de country. Nu mi-a plăcut atât de mult.

Suedia 5/5
Ce voce frumoasă are. Suedia e foarte bine pregătită în aproape toate edițiile Eurovision. Vai de mine, ce voce are. Wow.

Ungaria 3.9/5
Chitaristul e frumos. Îmi place vocea tipului, e atât de joasă și de liniștitoare; e atât de raw (nu știu un echivalet în română). Îmi place când văd la Eurovision melodii din astea stripped down.

Danemarca 4/5
E foarte indie/boemă melodia. Îmi place că e laid back și îmi place și mai tare că nu e gay dracula. Îmi plac toate celelate țări din punctul ăsta de vedere.

Islanda 5/5
Îmi place părul și vocea lui. Dar nu înțeleg absolut nimic din ceea ce spune. Woooow, acum nici nu-mi pasă că nu înțeleg nimic.

Azerbai... 3.5/5
E destul de okay melodia.

Grecia 4.9/5
Omfg, asta e melodie care o să câștige, am un presentiment. Sunt primii de anul ăsta care nu se iau în serios.

Ucraina 4/5
Parcă e soundtrack-ul de la o poveste Disney.

Italia 3.5/5
Tipul e foarte bun, îmi place și melodia, plus că e frumușel.

Norvegia 5/5
Tipa e superbă. Și melodia e foarte faină dar nu și ill feed you my love. Are un ritm sexual și dubstepul nu mă deranjează.

Georgia 2/5
De ce marea majoritate din dueturile de la Eurovision sunt sappy? Like, stop.

Irlanda 3.5/5
E frumușel și are o voce foarte faină. Care-i faza cu dubstep, adică, serios?

Altele

  • a venit Loreen
  • Loreen e magnifică
  • prezentatoarea cântă?
  • nu cred că Suedia se ia în serios în acest moment
  • good job sweden
  • Eurovizionul e noul musical al Europei
  • ERIC SAADE E AICI!
  • se cântă Abba nu știu cine e tipa

Voturi

San Marino Franța (8) Malta (10) Grecia (12)
Suedia Olanda (8) Danemarca (10) Norvegia (12)
Albania Ungaria (8) Grecia (10) Italia (12)
Olanda Malta (8) Danemarca (10) Belgia (12)
Austria Olanda (8) Italia (10) Azerbai... (12)
Marea Britanie Grecia (8) Rusia (10) Danemarca (12)
Israel Danemarca (8) Ucraina (10) Azer... (12)
Serbia Rusia (8) Ucraina (10) Danemarca (12)
Ucraina Moldova (8) Azer... (10) Belarus (12)
Ungaria Malta (8) Danemarca (10) Azer... (12)
Romania Norvegia (8) Azer... (10) Moldova (12)
Moldova Azer... (8) Romania (10) Ucraina (12)
Azer... Malta (8) Georgia (10) Ucraina (12)
Norvegia Olanda (8) Malta (10) Suedia (12)
Armenia Grecia (8) Georgia (10) Ucraina (12)
Italia Norvegia (8) Malta (10) Danemarca (12)
Finlanda Olanda (8) Ungaria (10) Norvegia (12)
Spania Danemarca (8) Ucraina (10) Italia (12)
Belarus Rusia (8) Azer... (10) Ucraina (12)
Latvia Norvegia (8) Estonia (10) Rusia (12)
Bulgaria Armenia (8) Ucraina (10) Azer... (12)
Belgia Ucraina (8) Danemarca (10) Olanda (12)
Rusia Belgia (8) Grecia (10) Azer... (12)
Malta Italia (8) Ucraina (10) Azer... (12)
Estonia Danemarca (8) Ucraina (10) Rusia (12)
Germania Islanda (8) Danemarca (10) Ungaria (12)
Islanda Olanda (8) Norvegia (10) Danemarca (12)
Franța Azer... (8) Italia (10) Danemarca (12)
Grecia Ucraina (8) România (10) Azer... (12)
Irlanda Ucraina (8) Rusia (10) Danemarca (12)
Danemarca Suedia (8) Olanda (10) Norvegia (12)
Muntenegru Grecia (8) Danemarca (10) Azer... (12)
Slovenia Italia (8) Rusia (10) Danemarca (12)
Georgia Ucraina (8) Armenia (10) Azer... (12)
Macedonia Norvegia (8) Italia (10) Danemarca (12)
Cipru Azer... (8) Ucraina (10) Grecia (12)
Croația Italia (8) Danemarca (10) Ucraina (12)
Elveția Grecia (8) Ungaria (10) Italia (12)
Lituania Georgia (8) Ucraina (10) Azer... (12)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo