pagini

sâmbătă, 31 decembrie 2011

2012

Cu cât 2012 se apropie, cu atât sfârșitul nostru se apropie (da, mă refer la apocalipsă). Anul ăsta a fost nașpa de tot, în mare parte. Cu excepția faptului că am fost în UK și Irlanda, mare chestie nu s-a întâmplat. Chiar mă bucur că vine anul nou. 2011 a fost tâmpit.

Rezoluții:

  • să strâng bani pentru fondul pentru un nou laptop
  • să trec examenele cu note peste 9
  • să iau în teze note peste 9
  • să-mi iasă media la mate 10, căci de altfel mă împușc
  • chiar să-mi pese de fizică și chimie
  • să fac ceva bun la olimpiada de engleză să nu-mi mai comenteze proful nimic
  • să intru la LMK
  • să-mi fac cele doua găuri în cartilaj
  • să-mi fac mutația la buletin să pot să comand chestii de pe bestial.ro, căci nu mai pot, vreau tricoul cu Slayer
  • să încep odată povestea cu Alexin
  • să citesc mai multe benzi desenate
  • să descarc photoshop
  • să învăț să fac ceva pe photoshop
  • să termin Percy Jackson pentru că e asdfghjkl
  • să devin ~*~ f4m0us ~*~ pe cel mai tare site ever
  • să pun 6 kile
  • dacă pun 8, e și mai bine

La mulți ani tuturor!

4 comentarii:

hei hei m-am făcut super rea yolo