pagini

duminică, 9 octombrie 2011

Înainte să mor vreau:

  • să văd balene în Alaska
  • să mai văd de câteva ori Irlanda și Anglia (aka Dublin și Liverpool)
  • să văd un meci pe Anfield
  • să văd un meci pe Camp Nou
  • să învăț versurile lui El Cant del Barça
  • să iau autografele lui Messi, Torres și Torje
  • să-mi cunosc toate trupele preferate (sau măcar marea majoritate, pentru că până atunci - doamne ferește - poate mai mor câțiva membrii)
  • să mă mut din România
  • să încerc să-mi fac cele 4 pierce-uri pe care le-am planificat, sau măcar o parte (un Auricle sau un Pinna, un Scaffold, un Tragus și un Septum)
  • să-mi fac un tatuaj cu You'll Never Walk Alone pe antebraț
  • să fac o facultate bună
  • să am o slujbă bună
  • să văd România la Cupa Mondială
  • să-mi iau un boxer sau un border collie
  • să am un produs Apple pe care eu nu am dat niciun ban

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo