pagini

joi, 17 februarie 2011

De câteva zile mă tot gândesc să scriu reacțiile și gândurile pe care le am la fiecare oră. Cele mai multe idei mi-au venit în ora de religie săptămâna trecută și la ora de fizică azi. Să încep.


chimie
Aha. Ce ușor. (peste câteva minute la exerciții) Ce naiba vrea profa de la mine?
biologie
O să fie atât de tare ora asta.
matematică (geometrie)
Ha? Deci asta merge aici, apoi schimb cu cealaltă. Ha?
matematică (algebră)
Mate e ușoară!
dirigenție
Acum, cum pot să fac rost de aia fără să mă vadă diriga?
limba română
Profa clar vorbește altă limbă.
educație civică
Iar asta la ce mă ajută?
fizică
Ești sigură că vorbești pe română?
informatică
Welcome to Heaven! Ei, nu și pentru Alex, dar asta e altă chestie.
franceză
Iarăși începe cu emisiunile ei de pe TV5. Doamne, dă-mi putere.
educație plastică
Oare ora asta o să fie proful din nou beat?
limba engleză
Mult prea ușor.
geografie
Și ăla câți metri are? Ce spui?
religie
Orice spui tu, sunt de acord.
istorie
Acel moment din săptămână în care știu lecția în proporție de 80%. Restul se ia din pauză.
muzică
Proful iar întârzie, iar e o ședință. Să nu vină nimeni. Să nu vină nimeni! Nu a venit nimeni. Mulțumesc oricui îl face pe director să nu vină la oră.
educație tehnologică
Așa... Stau în bancă sau mă mut? Și ce îmi iau de la magazin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo