pagini

vineri, 31 decembrie 2010

2011 resolutions


  1. Orice leapșă va fi trecută în Leapșă Day.
  2. Voi încerca să mă corectez la fiecare postare pentru a evita greșeli de genul "Mayden". Cu ocazia asta îmi cer scuze din nou.
  3. Voi avea grijă să nu mai dau prea multe detalii despre mine, mama. De ce? A râs de mine! Broșură idioată.
  4. Va exista We speak English: , ziua în care voi scrie în engleză. M-am decis la o zi pe săptămână.
  5. Vreau să ajung la 10,000 de vizualizări.
  6. Vreau să clarific că Elena și-a făcut blog datorită mie. ^.^ Nu uit.
  7. O să postez și eu rețete ca asta și asta.
  8. O să îmi fac piercing în cartilaj la primăvară sau la vară. De data asta, nu mă voi oprii.
  9. O să îmi schimb backround-ul.
  10. All and all, Imma try to make it better!

2010 a fost un an bun.

Prima oară când am mâncat caviar pe unt pe pâine prăjită la Anul Nou și mi s-a oferit un pahar plin de șampanie. Dar caviarul a fost dezgustător.

Prima tabără cu școala. De fapt, cu clasa mea, a directorului adjunct și a profei de religie.

Cea mai tare tabără adevărată până acum.

Am zis "Crăciun Fericit!" la toți oamenii pe care i-am văzut. Doar cei de la Flanco mi-au zis "Crăciun Fericit!" înapoi.


Koreean Week? Check.

Music Monday? Check.

Am aberat cam mult. Am și sărbătorit. M-am plâns de diferite situații ca astea și astea. Am zis cine sunt. Veșnica luptă dintre fete și băieți. Le-am spus "La Mulți Ani!" la unele obsesii. Am scris versurile de la unele melodii preferate. I like leapșă! Am făcut network-ing (?) . Poll-uri și rezultate de poll-uri. Am tot spus RAWR iar stomacul meu a avut mult de suferit. :>

A fost un an bun. Vreau să văd cum e 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo