pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Melodiile săptămânii 32


Vama feat. Guess Who, Zile Fericite
Nu cred că o să înțeleagă cineva cât de fericită sunt că a apărut o noua melodie de la Vama. Dupa toată comercializarea lui Perfect Fără Tine, aveam nevoie de o gură de aer curat. Simt că Vama nu și-a pierdut culoarea cu care a apărut prima oară, că încă au o legătură cu rădăcinile lor. Adică, știu că Vama nu o să fie niciodată Vama Veche, dar mă bucur că Vama nu devine ceva comercial, ceva care să dea bine pe la radio, cel puțin nu în totalitate.



5 Seconds of Summer, Try Hard
5SOS e o trupă peste care am dat acum vreo trei luni după ce am auzit că au fost în turneu cu One Direction. Try Hard a fost prima melodie pe care am ascultat-o de la ei și mi-a picat cu tronc pentru că sună atât de blink-182 și e, după părerea mea, cea mai blink-182 melodie a lor. Sper că după ce o să-și scoată albumul o să-mi schimb părerea și că nu o să mai spun „melodia asta suna ca” sau „melodia asta e exact ca”.



5 Seconds of Summer, Unpredictable
De când i-am descoperit, am ascultat doar 5SOS și poate câteva melodii de pe Midnight Memories, dar îmi place să consider că mă pregătesc pentru album, deși nu cred că o să fiu vreodată pregătită pentru asta. Unpredictable i-a luat locul lui Try Hard din primul moment în care am auzit refrenul și apoi solo-ul de chitară și apoi am fost atentă la versuri. Sunt unele momente când regret decizia de a-i căuta pe internet pentru că mi-au distrus viața dar îi iubesc atât de mult încât nici nu îmi pasă.



5 Seconds of Summer, Beside You
Beside You e cea mai baladă de pe EP deci era logic că o să mă îndrăgostesc de ea și că o să  o ascult de nenumărate ori pentru că s-a întâmplat vreodată să nu-mi placă vreo baladă de la o trupă? Cred că nu. Faptul că băieții au 17-19 ani și că scriu melodii de genul mă termină psihic pentru că eu la anul nu o să fac nimic impresionant iar ei deja au 2 EP-uri scoase, au fost într-un turneu și au câștigat premiul „Artistul Anului” la Oz. Am intrat în fandom acum trei luni, dar sunt atât de mândră de ei.



The 1975, Sex
Sex e, probabil, singura melodie care nu respectă în totalitate culoarea lui The 1975 (nu am spus-o doar eu) așa că am avut un oarecare șoc când am ascultat alte melodii de la ei deoarece deja îmi creasem o imagine și a fost o surpriză plăcută că acea imagine a fost spulberată.



30 Seconds to Mars, City of Angels
Videoclipul a avut un impact atât de mare asupra mea. Felul în care susține melodia și o duce la o altă înălțime, speranța pe care o simți când îl vezi, vulnerabilitatea și onestitatea celor care apar în el, toate aceste elemente te lovesc cu o forță uriasă și pot să spun că îmi place videoclipul mai mult decât melodia. Jared Leto e un artist adevărat din orice punct de vedere.



Keaton Henson, You
Am dat peste Keaton Henson accidental. Pe mine, cel puțin, mă face să mă simt tristă și nostalgică și inspirată în același timp. Nu cred că mi s-a mai întâmplat asta vreodată, cel puțin nu la nivelul ăsta.



Damien Rice, Elephant
Am văzut varianta live prima oară și am fost impresionată pentru că nu mai întâlnisem așa ceva până acum. Sunt doi ani de când am auzit prima oară melodia dar mă dă pe spate în continuare. Trecerea de la încet la tare e bruscă dar nu deranjează ca la alte melodii.



One Direction, Midnight Memories
One Direction s-au întrecut pe ei înșiși și au dărâmat toate barierele dintre genuri muzicale. Adică One Direction sunt pop, dar în noul album e pop, rock, baladă, cred că și acustic, dar melodia asta mă termină psihic pentru că nu sunt obișnuită cu acest One Direction.


Hyorin, 너 밖에 몰라 (One Way Love)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo