pagini

duminică, 6 octombrie 2013

Melodiile Săptămânii 31




Lana Del Rey, Young and Beautiful


Arctic Monkeys, Do I Wanna Know?

Block B, 빛이 되어 줘 (Be the Light)
A fost un an greu pentru Block B și pentru BBCs pentru că după ce și-au dat în judecată casa de discuri, întrebarea nu mai era când vor reveni, ci dacă vor reveni și asta cred că ne-a speriat pe toți. Când am auzit prima oară 줘빛이 되어, am fost atât de depășită de situație și am început să plâng. Am început să plâng pentru că am realizat cât de fericită mă fac Block B și cât de dor îmi era de ei și cât de frică mi-a fost că nu o să-i mai văd vreodată. Melodia asta a fost, probabil, cea care ne-a dat nouă, BBCs, încredere și speranță.



Block B, Very Good
Very Good mi-a dat acel sentiment de „Block B chiar s-a întors” și m-am simțit pumped up când am ascultat-o. Într-un fel, m-a calmat pentru că îmi era frică că Block B se vor schimba odată ce au ajuns la noua lor casă de discuri, dar se pare că mi-am făcut griji degeaba.



SPICA, Tonight
SPICA e probabil unul din cele mai underrated grupuri din kpop și asta e trist pentru că sunt atât de talentate (voci fenomenale, rap grozav, personalități superbe). Îmi pare rău că le-am descoperit abia acum, dar mă bucur că totuși am dat peste ele.



G-Dragon, 삐딱하게 (Crooked)
Când am citit versurile melodiei, m-a cuprins un val de tristețe și tot ce îmi doream e să îi dau o îmbrățișare pentru că asta e doar un pic din ce trece GD în fiecare zi și mă simt responsabilă din cauza asta. Sunt un fan și vreau cât mai mult material posibil de la el, așa că uneori uit că GD e, la finalul zilei, Kwon Jiyong, și că tânjește după o viață normală în astfel de momente.



Crayon Pop, 빠빠빠 (Bar Bar Bar)
Când am auzit prima oară melodia, nu mi s-a părut atât de grozavă și nu înțelegeam de ce toată lumea era înnebunită după ea. Videoclipul mi se părea ieftin. Din cauza asta nu am acordat o prea mare atenție. Acum câteva zile am văzut videoclipul de la Global Version și am simțit că renăscusem. Și acum mă întreb de ce nu mi-a plăcut de la început?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo