pagini

duminică, 23 iunie 2013

Melodiile săptămânii 30

De câteva săptămâni încerc să fac o postare de genul pentru că de câteva săptămâni ascult aceleași melodii. Am ajuns la punctul în care nici nu mai e amuzant.


Troye Sivan, The Fault in Our Star
Melodia e inspirată de cartea lui John Green (aka cel mai șmecher om de pe planeta) cu același nume. E vorba despre o fată, Hazel, care are cancer la tiroidă și mama ei o trimite la un fel de club pentru copiii cu cancer. Acolo îl întâlnește pe Augustus care a avut osteosarcomă și acum are unul din picioare amputate. Ideea e că până la urmă se îndrăgostesc dar nu știu când pentru că nu am ajuns la partea aia. Nu știu cum se termină dar toți cei pe care i-am întrebat despre carte au zis că e tristă și că o să plâng. Vom vedea. Am ascultat melodia de n ori înainte să-mi vină cartea și în timp ce o citesc o mai ascult și mă simt oribil când fac asta. E ca și cum m-aș da cu capul de perete pentru că nu am nimic mai bun de făcut.


Prince, Purple Rain
Mă simt mereu tristă când ascult Purple Rain. Nu înțeleg de ce. Sau poate înțeleg și nu vreau să vă spun vouă. Oricum, se întâmplă că după ce termin de ascultat The Fault in Our Stars de 25 de ori, ascult Purple Rain de vreo 20 pentru că mă face să mă simt și mai groaznic după. Mi-am promis să nu mai ascult melodia asta pentru că nu mai vreau să mă simt oribil dar yolo.



Geeks feat. Ailee, Wash Away


Geeks feat. Fana, Zico, Zion.T, DJ Dopsh, Ugly Duck and Crucial Star, 숨이차 Remix (Out Of Breath Remix)


Primary feat. Gaeko and Zion.T, 씨스루 (See Through)
Gaeko e rapperul meu preferat, după Zico, bineînțeles. Are un ritm incredibil. Și mai și cântă. Pe cealaltă parte, vocea lui Zion.T e cea mai minunată voce pe care am auzit-o. I-am descărcat toate melodiile și m-am uitat la toate liveurile lui; îmi place atât de mult.



10cm, Tonight I'm Afraid of the Dark
10cm devine, încet dar sigur, una dintre trupele mele k-indie preferate. Kwon Jungyeol are o voce atât de superbă și începe să aibă un loc în mine lângă Kim Jonghwan care nimeni nu a reușit să-l aibă.



10cm, Nothing Without You


Nell, Haven
Nell a ajung în stadiul în care aș renunța la tot k-pop pentru ei. Aș renunța la BIGBANG și la 2NE1 și la B.A.P și la Block B și la Infinite și la tot și aș asculta Nell pentru tot restul vieții mele. Ceea ce mă bucură și mai mult e că Nell obișnuiește să scrie melodii în engleză și e mult mai ușor să înțeleg semnificația versurilor și mesajul din spatele melodiei.


Epik High, 비켜 (Get Out The Way)


Sistar, Give It To Me
E probabil singura melodie k-pop pe care am ascultat-o ca disperata. Dar am motivele mele.



Bangtan Boys, No More Dreams
Give It To Me e aproape singura melodie k-pop pe care am ascultat-o ca disperata.



Bangtan Boys, Graduation Song
E un fel de „imn” al terminării clasei a noua. Am promis că o să-l cânt cu Elena vineri, dar am scris în ultima postare de ce nu am făcut asta.



Tyler, The Creator feat. Pharell, IFHY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo