pagini

duminică, 3 martie 2013

Melodiile săptămânii 28



blink-182, Going Away to College


Placebo, Centrefolds

Placebo, Post Blue

Nell, 미련에게 (To Regret)


Nell, 그리고 남겨진 것들 (The Day Before)


Zico, Wake Me Up


Block B, Mental Breaker

B.A.P, One Shot
Melodia aduce a ceva asemănător cu Warrior, dar nu cred că B.A.P vor avea o melodie la fel de epică precum cea de debut. Oricum, ultimul lor album e atât de sublim și sunt tentată să cumpăr cd-ul de pe net. Fiecare melodie are alt punct de vedere, adică trecem de la bamf la cry babbies. În legătură cu mv, de la 2:11 am simțit că falca mea se desprinde ușor de restul craniului și că voi umple sufrageria de salivă pentru că chestia pe care o face Zelo e atât de epică! B.A.P îmi vor distruge viața într-o bună zi.




K.Will, 이러지마 제발 (Please Don't...)


Kim Sunggyu, I Need You


Infinite H feat. Zion.T, 니가 없을 때 (Without You)
Nu cred că am destule cuvinte pentru a-mi exprima adorația față de sub unitul ăsta. Când am auzit că Dongwoo și Hoya, rapperii/dansatorii lui Infinite, vor forma un sub unit mă așteptam la ceva cu un beat puternic, în fața ta, dansuri complicate ca naiba, swag swag swag. Dar am primit ceva total diferit, ceva mai subtil, ceva care mă distruge lent. Pur și simplu nu pot.



Psy feat. G-Dragon, 청개구리 (Blue Frog)


NU'EST, 여보세요 (Hello)
„Hello” în sensul de „alo”. Lăsând asta la o parte, mi-aș fi dorit să nu fie rap în melodia asta pentru că 1) melodia e perfectă fără și 2) JR. și Aron nu sunt rapperi destul de buni pentru a cânta rap într-o melodie de genul.

Un comentariu:

  1. "pentru a-mi exprima adorarea" - nu prea suna bine. Ar merge "pentru a-mi exprima adoratia"

    RăspundețiȘtergere

hei hei m-am făcut super rea yolo