pagini

duminică, 30 decembrie 2012

Melodiile săptămânii 27

Știu că v-a fost dor de astea. Și nu e numai kpop!!

Truda, Colindă


All Time Low, Merry Christmas, Kiss My Ass


The Maine, Last Christmas (Wham Cover)


blink 182, Dogs Eating Dogs


Zico, No Limit
Respectul meu pentru Zico crește cu fiecare mixtape pe care o face. Faptul că e unul dintre puținii artiști din kpop care își scriu versurile și care își produc muzica e un lucru impresionant și mă uimește de fiecare dată când scoate ceva nou, fie cu Block B, fie de unul singur. Fără nicio discuție e rapper-ul meu preferat.


Zico, Cocks


Infinite, 추격자 (The Chaser)


BIGBANG, Fantastic Baby


G-Dragon, One of a Kind


G-Dragon, 크레용 (Crayon)
Sincer vorbind, ultimul lui album ar trebui inclus pentru că toate melodiile de pe el îmi plac în aceeași măsură. Mă bucur, de asemenea, că în 결국 (In The End) cântă și una din membrii lui Supearls, noul grup al lui YG care o să debuteze pe 15 ianuarie.



Nell, 그리고 남겨진 것들 (The Day Before)
Nell mi-a distrus viața cu melodia/mv ăsta. N-am fost cine știe ce fan al lor pâna acum câteva săptamâni cand am căutat traducerea versurilor și semnificația mv și am simțit că inima mea o să explodeze pentru că nu mă așteptam la așa ceva. Kpop se bazează pe culori aprinse  și tot felul de alte prostii și e o industrie în care cel care are mai mulți membrii atractivi câștigă; apoi apare o trupă ca Nell, o trupă indie veteran care nu se lasă afectați de generația curentă și continuă să scoată melodii de genul lui 그리고 남겨진 것들 sau Beautiful Stranger care reușesc să-și croiască drum prin decorurile ciudate și hainele de firmă strălucitoare care sunt asociate cu kpop. Melodia în sine sună atât de fragilă; Jongwan cântă cu o anumită nuanță de durere inexplicabilă iar vioarea leagă totul într-o armonie perfectă.



B.A.P, 하지마 (Stop It)
Cum aș putea să-i explic unui non-kpopper despre B.A.P când nici eu nu știu ce-i cu ei? Nu mă înțelegeți greșit, sunt un fan înrăit, dar e un pic cam complicat de descris B.A.P din punct de vedere al imaginii. Sunt foarte faini, participă la compusul versurilor și la producerea muzicii, doi dintre ei sunt și coreografi, dar ca imagine habar n-am ce ar trebui să spun. Adică, în anul lor de debut au avut cinci imagini complet diferite: 1) războinici puternici și intimidanți; 2) extratereștrii cu spray-uri care s-au prăbușit pe Pământ; 3) cea mai sexuală imagine de până acum cu mișcări de bazin în față și-n spate și cu apucat de pelvis și cu umflatul pieptului și cu ștersul feței într-un mod provocator; 4) o imagine drăgută cu un dans la fel de drăguț special pentru fani; 5) n-am înteles ultima lor imagine, îmi pare rău.



Kim Sunggyu, 60초 (60 Seconds)
N-am crezut că voi prinde clipa în care Sunggyu îmi va distruge viața.



Girls' Generation, Trick


Block B, 닐리리 맘보 (Nillili Mambo)
Block B e cu siguranță unul dintre grupurile mele preferate și le voi lua apărarea cu orice ocazie și indiferent de situația în care se află. Sunt diferiți de imaginea tipică a unui grup kpop și de asta par reali. Majoritatea grupurilor par prefabricați și puțin falși, dar Block B își arată personalitatea în cele mai ciudate moduri posibile.



Block B, 녹음영상 (Movie's Over)
De obicei, Block B nu face melodii sappy, preferând ceva cu un beat mai puternic, având cel puțin o strofă cu un rap intens. Dar îmi place că au ales să facă și altceva total diferit, concentrându-se pe un flow mai liniștit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo