pagini

duminică, 3 iunie 2012

Melodiile săptămânii 25



The Offspring, You're Gonna Go Far, Kid

blink-182, Wishing Well


blink-182, After Midnight


blink-182, I Miss You


3 Doors Down, When I'm Gone


Good Charlotte feat. M. Shadows and Synyster Gates, The River


Marilyn Manson, No Reflection


BIGBANG, Monster
Când mă uitam la teasere mă gândeam că o să fie ceva de genul unei balade, dar după ce a ieșit m/v am realizat că totuși nu ar mai fi avut același farmec dacă era o baladă. Îmi place intervalul 3:00-3:36; începe partea lentă cu Seungri, Daesung, iarăși Seungri, iar la final vine Youngbae după care vine partea gravă cu pianul. După ce au apărut Blue și Monster încep să mă gândesc dacă My Heaven e melodia mea preferată de la BIGBANG. Bun, acum trec la membrii. Seunghyun e incredibil, nu mi l-am imaginat niciodată ca fiind un vampir, dar să-mi bag și să-mi scot, e perfect. Youngbae... nu știu care-i faza cu Youngbae. Nu prea înțeleg care e personajul pe care îl joacă, adică nu știu dacă e și el un vampir sau dacă e posedat de vreun demon, dar în rest e briliant. Jiyong are un corn și are flăcări în jurul lui deci ar trebui să fie vreun demon de foc, dar măcar a scăpat de părul ăla oribil din perioada Alive. Daesung încă are păr blond platină și ăsta e al doilea m/v în care nu poartă o bluză; asta, și mi-ar fi plăcut să cânte mai mult, adică, e vocalistul principal și are un sfert din refren și încă două fraze la punctul culminant. Seungri încă mai are părul ăla ciudat și piercurile alea; înțeleg că e un noona lover, dar nu.



INFINITE, 눈물만 (Only Tears)
Dongwoo și Howon sunt rapperii din Infinite. Pe Howon l-am mai auzit cântând și mi-a plăcut, dar asta e prima dată când îl aud pe Dongwoo cântând. Nici nu mi-a venit să cred că e chiar el.



INFINITE, 추격자 (The Chaser)


U-KISS, Te Amo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo