pagini

duminică, 18 martie 2012

Melodiile săptămânii 21 (Rubeolă Style)

Pentru că am avut rubeolă săptămâna asta și aveam febră continuu, eram umflată, aveam pete până și în gât, nu puteam să mănânc și arătam ca un mexican ars de soare, eram destul de deprimată, dar măcar aveam un motiv pentru care arăt oribil. Toată săptămâna cât am fost bolnavă am ascultat numai kpop. Ăsta a fost paradisul meu.

BIGBANG, Heaven (Live Version)
Trebuie să recunosc, am plâns la varianta asta deoarece e melodia mea preferată de la BIGBANG iar varianta asta, în special, e perfectă. Chestia e că Heaven, care e în coreeană, e cel mai bun cântec scos de BIGBANG vreodată. My Heaven e varianta japoneză a melodiei și e cea pe care o știu mai bine.



BIGBANG, My Heaven
De asemenea, trebuie să menționez că cei mai buni ani ai lui BIGBANG sunt fără nicio discuție 2008 - 2009. 2006 - 2007 au fost okay, 2008 - 2009 au fost perfecți, după care nu prea înțeleg ce s-a întâmplat. Nu că acum nu ar fi perfecți sau ceva. Să nu uit să spun că atunci când aveam febră 40, ziua adormeam în timp ce ascultam My Heaven și aveam vise frumoase.



BIGBANG, 하루하루 (Haru Haru)
Tot timpul plâng la 하루하루 (Haru Haru) pentru că ideea videoclipului e al naibii de tristă iar refrenul înseamnă (de fapt sper) că el nu va regreta vreodată că a iubit-o și că speră că ea va păstra amintirile bune, că el o să devină nimic fără ea, dar speră că de acum încolo ea va fi fericită. Numai cât scriu despre melodie îmi vine să plâng dar trebuie să mă abțin pentru că deja bunicămea nu știe ce e cu mine dar ea nu înțelege perfecțiunea artiștilor, nimeni din familie nu înțelege. I am all alone.



BIGBANG, Blue (Live Version)


BIGBANG, Bad Boy (Live Version)


BIGBANG, Fantastic Baby (Live Version)
De fiecare dată când spun wow, imediat zic fantastic baby. Asta, și Yongbae o să mă omoare într-o bună zi dacă o să mai poarte tricouri din alea atunci când arată în halul ăsta. Și Seunghyun cu boom shakalaka-ul lui... o să îi dau în cap cu boom shakalaka să nu mai fie perfect.



Infinite, Julia


Infinite, Wings


SHINee, Romeo + Juliette


The Pretty Reckless, My Medicine
Nu sunt responsabilă de absolut nimic.



The Offsprin, Want You bad


Jet, Are You Gonna Be My Girl


The White Stripes Seven Nation Army


Placebo, Every You, Every Me


Placebo, Fuck U

Vița de Vie, Varză

blink-182, Wishing Well

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo