pagini

duminică, 4 martie 2012

Melodiile săptămânii 20

Încep cu kpop și după aia trecem la chestii serioase.

MBLAQ, 모나리자 (Mona Lisa)
Mir cu ochelari de soare o să mă omoare într-o zi.



MBLAQ, Oh Yeah
Deși în varianta live, rapul lui Mir e mult mai bun.



BIGBANG, Blue
Vreau neapărat să mă plâng: nu îmi place părul lor. La Ji Yong deja nu mă mai surprinde nimic. Blondul lui Daesung e mai deschis decât blondul lui Ji Yong din perioada Heartbreaker, iar asta spune multe. Seungri nu mai pare atât de inocent cu ce păr are acum și cu pierceurile din urechi; dezamăjită complet de YG. T.O.P are păr albastru deschis; asta e tot ce am de spus. Numai Taeyang are părul câtuși de puțin normal.



Lee Hyori feat. Nassun, U-Go-Girl



Bi Rain, Rainism



Super Junior, A-Cha



Super Junior, Mr. Simple


Avenged Sevenfold, So Far Away
Plâng de fiecare dată când văd videoclipul.



Avenged Sevenfold, Nightmare
Port tricoul Nightmare. Cei mai bine plătiți 26 de lei din viața mea.



Avenged Sevenfold, Save Me



blink-182, Going Away to College



blink-182, Always



blink-182, Up All Night



blink-182, After Midnight



The Maine, Misery
Nu știu, eu dacă l-aș avea pe John legat de un scaun ași face orice altceva cu el, nu i-ași da foc.



Truda, Colinda
Acum, știu că sărbătorile de iarnă au trecut și chestii, dar nu pot să mă abțin. Cum poți să te duci în Kaufland îmbrăcat în popă și să cumperi alcool? O să ajung în iad pentru că ascult asta.



Truda, Tzipa-tye pe Linoleu

Un comentariu:

hei hei m-am făcut super rea yolo