pagini

duminică, 27 martie 2011

Leapșa 9

PRIMA LEAPȘĂ PRIMITĂ!
Tocmai am primit-o pe mail. Chestia e că nu multora le va plăcea, pentru că e cu fotbaliști. Nu vă uitați la mine. A, să nu uit. Cred că o să-mi fac o adresă de gmail specială pentru blog. Nu că aș primi ceva pe acolo, judecând că am blogul de aproape un an și asta e prima oară când primesc un mail de la cineva care îmi citește blogul.
Să încep.
*updated 02.04.2013*



1. Primul fotbalist care mi-a plăcut.
Lionel Messi. Cu el a început pasiunea pentru fotbal (Vroiam să-l văd mai mult iar singura variantă era să mă uit la meciuri. Câte un meci, câte două meciuri, și acum mă pictez pe față.) și tot cu el au început și obsesiile.

2. Fotbalistul care nu mă așteptam să-mi placă la fel de mult cât îmi place acum.
Mesut Özil. La Cupa Mondială, după ce Germania au bătut-o pe Argentina, i-am urât pe toți jucătorii Germaniei (în special pe Klose, pe Müller și pe Friedrich) .
După Cupă, hai să mă uit la un meci Real Madrid, tot nu am mai văzut unul de când a început Cupa, și stai. Cine este acel intrus? Nimeni altul decât scumpul, dragul de Özil. Nu puteam să fac nimic în legătură cu asta (deși blestemam transferul) și a ajuns, într-un final și într-un mod necunoscut mie, să-mi placă de el.

3. Fotbalistul pe care toată lumea îl place, dar eu nu.
David Beckham. De când s-a transferat la LA Galaxy în 2007, mi-a scăzut interesul complet.
Apoi mai e Cristiano Ronaldo.

4. Fotbalistul pe care eu îl plac, dar restul lumii nu.
Fernando Torres. De fapt, nu chiar toată lumea îl urăște, doar fanii Liverpool care fac fițe că s-a transferat la Chelsea. Oameni buni, okay, am înțeles, nici mie nu-mi convine, dar e om. Iar oamenii fac greșeli. Jucătorii care rămân la același club încă de la începutul carierei gen Steven Gerrard, Lionel Messi și Iker Casillas sunt de respectat. Nu sunt mulți care fac asta.
Recunosc, am fost șocată când am aflat că s-a transferat la Chelsea (Am aflat asta când scriam o postare, iar apoi am scris o postare special pentru asta.), dar era de așteptat. Știam că nu o să-și termine cariera la Liverpool și că mai devreme sau mai târziu o să plece la altă echipă. Preferam mai târziu, dar oricum, nu văd de ce ar trebui să îl urăsc doar pentru că s-a transferat la unul dintre cluburile rivale.

5. Fotbalistul care obișnuia să-mi placă.
Asta e una bună. Îmi plăcea Ronaldinho, dar s-a mutat la o echipă din Brazilia, și cum nu mă uit la Brasileirão, n-am avut ocazia să-l mai văd.

6. Prefer să trec peste întrebare
Martin Kelly

7. Fotbalistul care aș vrea să fiu, dacă aș fi băiat.
Sergio Ramos pentru că are păr fabulos.

8. Fotbalistul pe care l-aș pocni.
Cristiano Ronaldo! Și nu mi-aș cere scuze!

9. Un "cuplu" care îmi place.
Îmi place Sernando și Fabriqué

10. Un "cuplu" pe care îl urăsc.
Criská

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo