pagini

vineri, 25 februarie 2011

Leapșa 8

Pentru că mă plictisesc și aștept să se facă 6 să încep Fangirl Friday.
*updated 02.04.2013*




Prima amintire
Mama a plecat la cumpărături, aveam 3-4 ani și m-a lăsat singură acasă și am început să bocesc. Mai departe de atât nu-mi aduc aminte.

Prima poză în afară de cea de la botez
Nu sunt la mine.

Prima jucărie
Un iepure pe nume Iepurica.

Prima rochiță
Cred că e una roșie, nu sunt sigură.

Prima carte citită
Mica Sirenă. Eram în spital după operația de apendicită și Ioana vroia să mă învețe să citesc. Ce culoare e marea? Albastră!

Primul film văzut
Nu știu.

Prima bicicletă
Era una roșie.

Primul cucui
Când am dat cu gâtul de clanță și apoi cu capul de ușă.

Primul lucru găsit
Nu știu.

Primul dinte pierdut
Într-un sandwich.

Prima chestie de care îmi e rușine să îmi amintesc
George de la cămin

Primul contact cu animalele
Mița

Primul câine
Se pune Zuza?

Prima poveste
Îmi citea mama dintr-o carte din care îi citea bunica când era ea mică.

Primul job
Încă n-am avut.

Primul joc de noroc
M-au învățat foștii băieți în clasa a opta să joc păcănele.

Primul lucru pe care l-am zis când am venit de la școală în prima zi
De mâine stau acasă, nu?

Primul sărut
A fost intens.

Prima poveste scrisă
În clasa a șaptea, cred.

*

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanță în... 2011

Cel mai de preț lucru pe care îl am acum... Luke și telefonul meu

Îmi bate inima tare atunci când... îl văd pe oppa

Când sunt supărată, întotdeauna... zic că mi-e somn

Când mă îndrăgostesc... nu m-am îndrăgostit până acum

Cea mai fericită am fost atunci când... am luat 10 în teza la mate

Nu spun niciodată NU propunerii de a... îți mânca mâncarea

Prietenii spun despre mine că sunt... ciudată

Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi aș... merge să-mi fac tatuaje

Cel mai tare mă enervez atunci când... mă freacă cineva la cap

Am emoții când trebuie să... cunosc alți oameni

Cel mai mult mă mândresc cu... faptul că am fost un confetti la Jocurile Olimpice

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost... Luke, telefonul și cărțile mele

Nu aș putea renunța vreodată la... oppa

Cel mai bun prieten este... Zuza

O zi perfectă este atunci când... nu e școală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo