pagini

vineri, 25 februarie 2011

Leapșa 7

Da, iarăși am găsit din astea. Și vreau să fac multe, multe, multe.
*updated 02.04.2013*




1. Numele, te rog.
Raluca, cu plăcere.

2. Vârsta, te rog.
15

3. Mărimea la sutien.
Pas.

4. Înălțime și kilograme.
1,7 m și 43 kg.

5. Primul cântec care îți vine în minte. Nu trișa.
Block B - Mental Breaker

6. Culoarea pe care o detești.
Roz.

7. Ultima carte citită
Brisingr, Christopher Paolini

8. Un citat care-ți vine în minte.
Iubește ceea ce faci, nu iubirea pe care o primești după ce termini. - Tablo

9. Ultima poză pe care ai editat-o. Cine era în ea?
În clasa a șasea cred și eram împreună cu o colegă.

10. Cât porți la picior?
37,5

11. La ce te gândești în acest moment?
La mâncare.

12. Cea mai nouă obsesie?
Christian Bale

13. Ce te face fericită în ultima vreme?
Să răspund la chimie.

14. O poză cu tine în rochie.
Nu am pe laptop.

15. Poza ta preferată...Cu oameni printre care ești și tu.


16. Te stresez?
Nici nu știu cine ești.

17. Ultima întrebare: ce ai schimba la tine?
Vreau ochi verzi și păr care nu se îngrașă la două zile.

3 comentarii:

  1. iar eu credeam la ultima ca vrei parul cret si ....(we know what :->)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca ai o rochie... chiar și eu o știu :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. A, aia. Dar nu am poză. Deși ar trebui să-mi fac o poză cu ea și apoi să o postez pentru că tot se ține o colegă de mine să-mi trimită pozele de la banchet.

    RăspundețiȘtergere

hei hei m-am făcut super rea yolo