pagini

joi, 30 decembrie 2010

Leapșa 4

Oricine a mai citit blog-ul meu a observat (sau cel puțin trebuia, depinde de inteligența audienței) că eu am ceva cu orice postare de genul "leapșă" . I love it!
*updated 02.04.2013*

Principala trăsătură a caracterului meu: sarcasmul

Calitatea pe care o prefer la un băiat: simțul umorului

Calitatea pe care o prefer la o fată: sinceritatea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: îmi dau din mâncarea lor

Principalul meu defect: sunt perfectă

Ocupația mea preferată: să mănânc, să ascult muzică, să citesc și să dorm

Visul meu: să conduc lumea

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să nu mai am mâncare

Ce-ai vrea să fi? conducătorul lumii sau soția lui oppa

Țară în care-aș vrea să locuiesc: Anglia, Irlanda, Japonia sau Coreea de Sud

Culoarea preferată: negru

Floarea preferată: zambila

Pasărea preferată: struțul

Prozatorul mei preferat: Rick Riordan

Poetul mei preferat: nu citesc poezii

Eroul meu preferat: Robin/Nightwing

Eroina mea preferată: Wonder Woman

Compozitorii preferați: Beethoven

Pictorii preferați: nu am

Eroii din viața reală: nu cred că am

Eroii din istorie: Ioana d'Arc

Băutura și mâncarea preferata: ceai și pizza

Numele preferat: Chelsie, Călin, Richard

Ce detest cel mai mult: să-mi ia cineva din mâncare, să nu am net, să mă frece cineva la cap și să mi se repete încontinuu același lucru

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu cred că detest pe cineva din istorie

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: a-ți sacrifica viața pentru victorie

Darul natural pe care-aș vrea să-l am: mi-ar plăcea să desenez

Cum aș vrea să mor: execution style

Starea de spirit actuală: neutral

Greșeli care-mi inspiră cea mai multă indulgență: nimic

Deviza mea: fi amuzant, nu prost

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo