pagini

duminică, 28 noiembrie 2010

Leapșa 3

Am mai găsit o leapșă!


Reguli:
Aceleași.

1. Who I am?
blink-182 - What's My Age Again? (confused)

2. What was this day like?
Escape The Fate - When I Go Out, I want to Go Out In a Chariot Of Fire (lung titlu)

3. What should I do with my life?
Panic! at the Disco - When the Day Met the Night (aaa...prima melodie de la Panic!... deși nu prea are legătură)

4. What are my parents like?
Forever The Sickest Kids - Whoa Oh! (Me vs. Everyone) (TOTALLY!! :)) )

5. What is love? (wtf?! )
Escape The Fate - You Are So Beautiful (să zicem...)

6. What I do in school?
I See Stars - Your Love (The Outfield cover) (asta chiar s-a nimerit perfectă)

7. What's my motto?
Escape The Fate ft. Josh Todd - 10 Miles Wide (băăi!! Cred ăștia că am telefonul plin de Escape The Fate, ce ciocolată?! )

Defecțiune tehnică. S-a descărcat. Gata!

8. What is the first thing I think first when I wake up?
Led Zeppelin - Starway to Heaven (pe aproape)

9. What is the first thing I think when I see my teachers?
blink-182 - Mother's Day (ai citit mama? )

10. What is my life like?
Green Day - 21 Guns (HALLELUJAH! )

Știți...a început să-mi placă genul asta de leapșă. Poate îmi fac un blog NUMAI pentru asta...:))

Încă o leapșă, asta o fost prea scurtă! Aceleasi reguli.

1. Cum te simți astăzi?
3OH!3 - I Can Do Anything (hell yeah! )

2. Care e povestea vieții tale?
3OH!3 - Richman (nu am trișat)

3. Cum iți merge în viață?
SHINee - Replay (Noona is so Pretty) (ce bine...:) )

4. Cum e în școală?
Fall Out Boy - The Take Over, The Breaks Over (perfecție pură! )

5. Cum te vede restul lumii?
underOATH - A Boy Brushed Red Living in Black and White (destul de okay)

6. Ce crezi despre prietenul tău cel mai bun?
Alex: Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
Elena: A Static Lullaby - Toxic (Britney Spears cover) (cred că ar fi mers mai bine la Gabi, da e okay)
Gabriela (din nou, mi-e frică) : AC/DC - It's a Long Way to the Top (NU AM TRIȘAT! what the fuck?! )

7. Ce crezi despre persoana iubită? (am una?! )
AC/DC - Thunderstruck (dacă ar fi existat, aș fi în extaz)

8. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
blink-182 - Adam's Song (dacă m-aș lua după conținut, ar fi mers destul de bine, da aici e titlul)

9. Care e cel mai mișto lucru la prietenii tăi?
Avenged Sevenfold - Afterlife (hells yea! )

10. Te vei căsătorii vreodată?
blink-182 - All The Small Things (exact! )

11. La ce te gândești destul de des?
Avenged Sevenfold - Almost Easy ( :o )

12. Care e cel mai rău lucru care ți s-ar putea întâmpla?
blink-182 - Always (aham...)

13. Ce regreți cel mai mult?
Silverstein - Apologise (One Republic cover) (perfect! )

14. Ce te face să râzi?
Bayside - Beautiful Girls (Sean Kingston cover) (okay..)

15. Ce te face să plângi?
BIG BANG - Haru Haru (MAX!!? COOPEREZI?! acum nu! )

16. Sunt persoane care te doresc în secret?
Blessthefall - Dream On (Aerosmith cover) (like I care)

17. Ce cântec te descrie cel mai bine?
NeverShoutNever! - Bohemian Rhapsody (Queen cover) (Max, ești deștept! )

18. Ce se "pregonizează" (de ce îmi sună a greșit? ) pentru acest weekend? (următorul în cazul meu)
The Lonely Island ft. Julian Casablancas - Boombox (interesant :-? )

19. Cum ar trebui să te faci singur fericit?
Good Charlotte - Boys And Girls (și ne înțelegeam Max! )

20. Ce te doare în acest moment?
All Time Low - Break Your Little Heart (dar my little heart nu e broken!! :)) )

În ultima leapșă-- Abia în ultima leapșă Max a mai cooperat. Din nou, dau leapșa la Elena și la cine am mai zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

hei hei m-am făcut super rea yolo