pagini

vineri, 29 octombrie 2010

Leapșa 1

Am primit "Leapșa" de la o persoană anonimă. Să începem!



1. De câte ori te speli pe față?
De 2 ori.

2. Ce fel de ten ai?
Normal spre gras.

3. Cu ce îți cureți fața?
Demachiant și ceva anti-bacterial.

4. Ți-l exfoliezi?
Ăăă...nu.

5. Ce brand obișnuiești să folosești?
Garnier, Nivea, Avon și încă ceva...

6. Ce cremă folosești?
Una anti-acnee.

7. Ai pistrui?
Nu, dar vreau.

8. Folosești cremă pentru ochi?
Nu.

9. Ai fost sau ești predispusă la acnee?
Uneori da.

10. Ai avut nevoie să folosești Pro-Active?
Nu am avut niciodată cazuri atât de severe.

11. Ce fond de ten folosești?
Unul de la Avon.

12. Dar anticearcăn?
Unul de la Avon.

13. Ce nuanță a pielii ai?
"Makeup-wise" , ivory și light beige...depinde de produs.

14. Ce crezi despre genele false?
l-)

15. Știi că trebuie să-ți schimbi mascara o dată la 3 luni?
Da.

16. Ce fel de brand de mascara folosești?
Avon și Sephora.

17. Sephora sau MAC?
Nu cred că există MAC în România, deci Sephora.

18. Ai un card MAC Pro?
Nu.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosești?
Asta înseamnă a știi cum se cheamă.

20. Folosești bază de machiaj sau primer pentru ochi?
Umm...nu.

21. Dar pentru fața?
Nici atât.

22. Care este culoarea de fard preferată?
Asta mă pune să gândesc. Ori ceva cât mai natural posibil, ori negru.

23. Folosești creion sau tuș?
Creion.

24. Cât de des îți bagi creionul în ochi?
Rar.

25. Ce crezi despre pigmenți?
Am căutat pe Google și se pare că sunt versatili.

26. Folosești machiaj mineral?
Da.

27. Care e rujul tău preferat?
Mai degrabă aș folosi un gloss, dar cred că o nuanță de coral.

28. Dar lipgloss?
Îs bune și alea.

29. Care e blush-ul tău preferat?
...

30. Îți cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu.

31. Îți plac magazinele cu produse cosmetice?
Nu prea intru în așa ceva.

32. Mergi la "Cosmetic Company Outlet" ?
...huh..?

33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Doamne ferește!

34. Uneori ești stângace când te machiezi?
Țin minte momentul ăla! Biata Godessa...Da` eu mă descurc...ochii mei au rămas intacți!

35. Numește o "crimă" în ceea ce privește machiajul.
Da, clar machiajul permanent. Ai dreptate. Și machiajul în exces.

36. Îți plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce privește machiajul ochilor cât și al buzelor?
Cele neutre. Dar depinde și de culoare.

37. Care celebritate are întotdeauna un machiaj impecabil?
Întrebare tâmpită.

38. Dacă ar trebui să ieși din casă folosind un singur produs de machiaj, care ar fi acela?
Rimel.

39. Ieși din casă fără să te machiezi?
Da! Doar nu mă omoară cineva!

40. Crezi că arăți bine nemachiată?
Da.

41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
Asta a trebuit și ea cercetată! Iar din cercetarea mea rezultă că Lancôme, Chanel, Estée Lauder, Max Factor, Bourjois, Lancaster, Giorgio Armani, The Body Shop, Clinique, L'Oreal, Rimmel, Maybelline și Make Up Store produc cele mai bune machiaje.

42. Ce crezi despre makeup?
Depinde cât e folosit și cum.

Da, o "Leapșă" foarte lungă și cu niște întrebări...umm.
Această "Leapșă" este numai pentru fete, dar ar fi interesant să văd un băiat făcând-o. Deci cred că dau leapșa lui Lili sau oricui vrea să o facă.

*Notă*
M-am hotărât! Dau leapșa Elenei.

Un comentariu:

  1. wa..... asta ma pui sa citesc de 2 ori... nu ai vazut ca-ti citesc blogul:)))

    RăspundețiȘtergere

hei hei m-am făcut super rea yolo